• Extra Talenten Trainingen bij SKF

24 aug 2020
  • We bieden bij SKF al een aantal jaren extra trainingen voor spelers die vaker willen trainen en/of meer uitgedaagd willen worden. We noemen dat “Extra Talenten Trainingen” of “ETT”.

Ook dit jaar willen we deze trainingen weer aanbieden. Tijdens deze trainingen ligt de nadruk op technische vaardigheden, balvaardigheid en veel verschillende partijvormen/wedstrijdsituaties. Hierdoor leren de kinderen in wedstrijdechte situaties van en met elkaar. Aan de trainingen doen kinderen uit verschillende teams mee.

Elke vrijdag worden o.l.v.  Alain ter Horst (speler in de SKF-selectie en trainer van SKF A2) twee trainingen georganiseerd. De eerste training vindt plaats op vrijdag 4 september.

Het rooster voor elke vrijdag:

18:00 - 19:00  Training voor spelers uit alle E- en D-teams die een 2e of 3e keer in de week willen trainen.
    19:00 - 20:00  Training voor spelers uit C1, C2, B1 en B2 die een 3e keer in de week willen trainen.

Spelers kunnen zich voor deze trainingen opgeven bij Alain ter Horst via E-mail of Whatsapp, alainth8@gmail.com of 06-83161320.